Тема. І.Франко. "Захар Беркут". Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. Робота з текстом
1. Поміркуємо над прочитаним.
- Де відбувалася селянська рада?
- Хто на ній був присутній?
- Чий голос був вирішальним під час наради?
- Який знак означав, що рада почалася?
- Через що тухольці "найбільшим добродієм уважали Захара Беркута"?
- Закінчіть речення (слова, головну вагу старечого життя) Захара Беркута: "Життя лиш доти має вартість...".
- Як Захар Беркут ставився до громади?
- Яка "біда насувалася" на Карпати?
- На чий бік перейшов Тугар Вовк під час монгольської навали? Як на це відреагувала Мирослава?
- Що подарував бегадир Пета дівчині?
- Як Тугар Вовк хотів помститися тухольцям?
- Як Максим Беркут потрапив у полон монголо-татар?
2. Поміркуємо.
- І.Франко у своєму творі "Захар Беркут" прекрасно зобразив героїзм тухольців. У чому ж їх сила? Адже й досвіду в них мало, і озброєні гірше, і за кількістю вони поступаються монголам?..
3. Прочитайте продовження повісті - с. 52-57. Складіть і запишіть план або "сюжетний ланцюжок".
Немає коментарів:
Дописати коментар