Мітки

понеділок, 4 травня 2020 р.

Українська мова. 6-А клас (05.05.2020р.)


Тема. Контрольна  робота. Диктант-завдання.
- Запишіть  текст, розкриваючи  дужки, уставляючи  пропущені  букви  і  розділові  знаки.

Любисток
З..явився  любисток  (у,в)  нашому  краю  дуже  давно. Ро..кішне  зелене  листя  приємний запах  зробили  цю  рослину улюбленою  в  народі. З  нею пов..язане  повір..я, що  можна  цим  зі(л,лл)ям  пр...чарувати  когось. Тому  любисток  має  ще  й  кіл..ка  народних  назв  любчик  любець  приворотне  зілля. Він  оспіваний  (у,в)  піснях про  (не)щасливе  коха(н,нн)я. У  багат..х  районах  (У,у)країни любисток  шануют..  як  оберіг  садиби, чаклунс..ке зі(л,лл)я.
Любисток  використовуют..  для  приготува(н,нн)я  народних ліків  від  головного  болю. Здавна  (У,у)країнс..кі  дівчата  мили любистком  голову, щоб  воло(с,сс)я  було  гарним, щоб  (не)боліла голова.
Деякі  народи  (К,к)авказу  споживают..  любисток  як пр..праву   до  м..ясних  страв.
Любисток  охоче  ж..ве  на  різних  ..рунтах  любить  вологу. Та  найчастіше  його  садят..  у  квітниках.   (106 сл.)

 - Виконайте  синтаксичний  розбір  першого  речення  в  останньому  абзаці  тексту.

Немає коментарів:

Дописати коментар