1. Передивіться відеопрезентацію про життєвий і творчий шлях Павла Григоровича Тичини.
3. Поміркуйте над прочитаним.(УСНО)
- Що впливало в дитинстві на розвиток "кольорового слуху" поета?
4. Подивіться відеопоезію "Не бував ти у наших краях!.."
- Для кожної людини край, де вона народилася, найрідніший і наймиліший серцю.
6. Виконайте у зошитах наступні завдання:
1) Випишіть з поезії те, що побачили, тобто зорові образи.
(Зорові образи: небо, степи ...)
2) Випишіть з поезії те, що почули, тобто слухові образи.
(Слухові образи: шум гаїв, сміх ...)
3) Складіть асоціативний кущ до слова "рідний край".
(Рідний край - родина, повага ...)
4) Запишіть визначення метафори.
Метафора - це перенесення властивостей одного предмета на інший предмет за принципом їхньої певної подібності.
Наприклад: час біжить, тепла атмосфера.
Немає коментарів:
Дописати коментар