Тема. О.Довженко. «Зачарована Десна». Два ліричні герої у творі: малий Сашко і зріла людина. Морально-етична проблематика кіноповісті
1. Слово вчителя.
- Дитинство... Кажуть, що це найщасливіша пора
життя. Але цінувати його ми починаємо тільки тоді, коли воно минає або вже
пішло від нас назавжди.
Часто
чуєш: «Якби знову стати дитиною». Майже всі хочуть повернутися хоч на мить
у безхмарну і безтурботну пору, коли можна було цілими днями ганятися за
метеликами, пускати мильні бульбашки з балкона й газетні кораблики весняними
калюжами, годинами розглядати яскраві картинки у великих книгах…
Навіть не саме
дитинство, а його відголоски залишаються в нас у душі, у пам'яті. Це підтримує,
допомагає не падати духом у важкий час.
2. Поміркумо.
- Які асоціації у вас викликає дитинство?
- Створіть асоціативний ряд до слова «дитинство». 2б
3. Поміркумо над прочитаним.
- Дайте письмові відповіді на запитання.
1) У скількох планах ведеться розповідь? Доведіть
свою думку
2) Назва твору «Зачарована Десна» ... Кимось зачарована. Які слова - синоніми можна підібрати до слова зачарована? 4б
4. Ознайомтеся з планом характеристики головного героя кіноповісті "Зачарована Десна".
Джерело: https://en.ppt-online.org/1487405
5. Охарактеризуйте образи Сашка (головного героя), Сашка-оповідача. 6б

Немає коментарів:
Дописати коментар