Урок 1-2. Тема. Закріплення вивченого за І семестр.
1. Пригадайте.
2. Виконайте вправу. - Запишіть словосполучення у дві колонки, знімаючи
риску: а) ті, що пишуться через дефіс; б) ті, що пишуться окремо. Перевірте написане за орфографічним словником.
Риба/карась,
ворон/птах, вітер/пустун, квітка/ромашка, нарцис/квітка, дуб/дерево,
Дніпро/ріка, ріка/Дніпро, Полтава/місто, поет/початківець, журнал/«Київ»,
льотчик/Онищенко, Онищен-ко/льотчик, льон/довгунець, трава/звіробій,
народи/брати, сніжинки/пушинки, деревій/трава, одуд/птах, птах/одуд,
зима/лихоманка, мати/Катерина, Катерина/ мати, батько/чабан, твір/опис,
жук/короїд, рута/м'ята, ріка/Роставиця.
3. Пригадайте.
4. Виконайте вправу.
- Запишіть речення. Знайдіть і підкресліть
порівняльні звороти. Поставте, де потрібно, пропущені розділові знаки.
Обгрунтуйте їх.
1. Благословенна в болях ран степів широчина бездонна, що як зелений океан тече круг білого Херсона (М. Рильський). 2. Посипався як з решета наглий краплистий дощ, а далі полив як з відра. (І.Нечуй-Левицький). 3. В синіх скелях поезії волею й розумом я обтесую слово мов камінь тверде (Л. Забашта). 4. Любіть Україну як сонце любіть як вітер, і трави, і води (В. Сосюра). 5. Листку подібний над землею, що вітер з дерева зрива, хто мову матері своєї як син невдячний забува (В.Сосюра). б. У книги люди наче бджоли в соти знесли духовний, чародійний мед (Д. Павличко).
Немає коментарів:
Дописати коментар