Мітки

середа, 21 грудня 2022 р.

Українська мова, 11-А клас (22.12.2022р.)

 Урок 1-2. Тема. Закріплення  вивченого  за  І семестр.

1. Пригадайте.

2. Виконайте  вправу.

   - Запишіть словосполучення у дві колонки, знімаючи риску: а) ті, що пишуться через дефіс; б) ті, що пишуться окремо. Перевірте  написане  за  орфографічним словником.

    Риба/карась, ворон/птах, вітер/пустун, квітка/ромашка, нарцис/квітка, дуб/дерево, Дніпро/ріка, ріка/Дніпро, Полтава/місто, поет/початківець, журнал/«Київ», льотчик/Онищенко, Онищен-ко/льотчик, льон/довгунець, трава/звіробій, народи/брати, сніжинки/пушинки, деревій/трава, одуд/птах, птах/одуд, зима/лихоманка, мати/Катерина, Катерина/ мати, батько/чабан, твір/опис, жук/короїд, рута/м'ята, ріка/Роставиця.

3. Пригадайте.







4. Виконайте  вправу.

 -   Запишіть речення. Знайдіть і підкресліть порівняльні звороти. Поставте, де потрібно, пропущені розділові знаки. Обгрунтуйте їх.

    1. Благословенна в болях ран степів широчина бездонна, що як зелений океан тече круг білого Херсона (М. Рильський). 2. Посипався як з решета наглий краплистий дощ, а далі полив як з відра. (І.Нечуй-Левицький). 3. В синіх скелях поезії волею й розумом я обтесую слово мов камінь тверде (Л. Забашта). 4. Любіть Україну як сонце любіть як вітер, і трави, і води (В. Сосюра). 5. Листку подібний над землею, що вітер з дерева зрива, хто мову матері своєї як син невдячний забува (В.Сосюра). б. У книги люди наче бджоли в соти знесли духовний, чародійний мед (Д. Павличко). 

Немає коментарів:

Дописати коментар