Мітки

понеділок, 22 січня 2024 р.

Українська література, 10-А клас (23.01.2024р.)

 Тема. М.Коцюбинський.«Тіні забутих предків». Система образів твору. Образи-символи як засоби індивідуалізації героїв.  

1. Виконайте  завдання  літературного  диктанту.

   - Дайте  короткі  письмові  відповіді  на  запитання.

1. Котрою був дитиною Іван в гуцульській родині Палійчуків? 

2. Котрою дитиною була Марічка? 

3. Чому мати інколи думала, що Іван не її дитина?

4. У скільки років Іван уже знаходив «помічні зілля»,розмовляв з природою, міфологічними істотами.

5. Про що сповіщала трембіта? 

6. Причина ворожнечі сімей Палійчуків та Гутенюків? 

7. За яких обставин зав’язалася дружба, яка згодом переросла у кохання, між Іваном та Марічкою? 

8. Як померла Марічка? 

9.Що сталося з Іваном після смерті Марічки? 

10. Ким був сусід Юра? 

11. Добрий лісовий дух, що боронить людей від нявок? 

12. Як загинув Іван? 

2. Слово  вчителя.

 - М.Коцюбинський  був  великим  поціновувачем  всього  красивого. Він  дуже  любив  природу, щирих  людей, тому  і  не  дивно, що  велич  Карпат  і  звичаї, побут  та  вірування  гуцулів  викликали  бажання  описати  все  побачене  і  почуте. А  оскільки  край  цей  незвичайний, чарівний, то  і  персонажів  повісті  теж  можемо  поділити  на  кілька  груп.

3. Поміркуємо.

 - Як  би  ви  схарактеризували  образну  систему  повісті?

ОТЖЕ,




 - Запишіть  у  зошити.
         
                         Образи-символи




 
 
4. Порівняйте  образи  Марічки  та  Палагни. Оформіть  роботу  у  вигляді  таблиці.

                   Марічка

                  Палагна

Овіяна  високою  поезію…

Приземлена…

 

 

 5. Складіть  тези  до  характеристики  образу  Івана  Палійчука.              

Немає коментарів:

Дописати коментар