Урок 1. Тема. ПОСТМОДЕРНІЗМ І ПОСТПОСТМОДЕРНІЗМ.
1. Слово вчителя.
- Періодизація в літературі - річ дуже умовна. Про нову українську літературу ми говоримо з часів Котляревського і Шевченка, про новітню - з другої половини ХХ ст. Досить умовним є й поділ на "шістдесятників", "сімдесятників", "вісімдесятників", "дев'яностників" та "двохтисячників", адже дехто з письменників пройшов усі ці етапи й еволюцію у своїй творчості, а дехто не пройшов такої еволюції й залишився вірним своєму письменницькому кредо. Термін "молодий" часто стосується не віку митця, а часу його появи в літературі.
У літературному процесі сьогодення активно працюють представники різних мистецьких течій чи напрямків - традиційного народницько-реалістичного; модерністського з тяжінням до нового чи старого традиціоналізму; постмодерністського з елементами неоавангардизму.
- Що ж називається постмодернізмом?..
2. Опрацюйте опорний конспект.
Джерело: https://naurok.com.ua/prezentaciya-postmodernizm-v-ukra-nskiy-literaturi-171585.html
3. Прочитайте статті в підручнику - с. 218-220.
4. Опрацьовуємо прочитане.
1) Складіть "хмаринку тегів" до поняття "постмодернізм". (4б)
2) Заповніть таблицю.
Сучасні літературні організації, групи, товариства,
школи
Назва літературної групи чи об’єднання |
Представники |
|
|
|
|
Урок 2. Тема. Ігор Римарук. «Обнови».
1. Опрацюйте опорний конспект.
2. Прочитайте вірш І.Римарука "Обнови" в підручнику - с. 221.
3. Виявляємо літературну компетентність.
- Запишіть у зошити тему та ідею поезії. (2б)
- Дайте письмову відповідь на запитання: "Які ознаки постмодернізму властиві поезії І.Римарука "Обнови"?" (2б)
Немає коментарів:
Дописати коментар