Мітки

понеділок, 10 жовтня 2022 р.

Українська мова, 11-А клас (11.10.2022р.)

 Тема. РЗМ. Практична риторика. Добір матеріалу, його систематизація. 

1. Пригадайте(УСНО).

1) Продовжте визначення: «Риторика — це наука...»

2) Доберіть до слова «риторика» синоніми.

3) Яку державу по праву називають батьківщиною риторики?

4) Який приблизний вік цієї науки?

5) Що значить «бути оратором»?

2. Перегляньте  опорний  конспект.




3. Прочитайте  теоретичний  матеріал  в  підручнику - с.63.

4. Розгляньте  таблицю  в  підручнику - вправа  145 с. 65.

 - Чим  заздалегідь  підготовлений  виступ  відрізняється  від  імпровізованого? 

 - Спрогнозуйте  ситуації, за  яких  можна  виголосити  підготовлену  й  імпровізовану  промови.

5. Виконайте  письмово  вправу  142 с. 64.

6. Готуємося  до  ЗНО (ПИСЬМОВО).

 -  Випишіть у два стовпчики слова з  подовженням  приголосних і слова, у яких цей процес не відбувається.

   Ста..ей, подовже..я, непримире..ий, притама..ий, воста..є, дзві..иця, лис..ям, скатер..ю, здорове..ий, любо..ю, мудріс.ю, числе..ний, сторі..я, підвіко..я, доруче..я, поклика..я, шале..ий, довгожда..ий, узлі..я, вче..ий, безсмер..я, довкі..я.

Немає коментарів:

Дописати коментар