Мітки

вівторок, 17 травня 2022 р.

Українська мова, 7-А, 7-Б класи (18.05.2022р.)

 Тема. Контрольна  робота. Диктант.

   -  Запишіть  текст, розкриваючи  дужки  і  вставляючи  пропущені  букви, розділові  знаки. Підкресліть  дієприкметникові  та  дієприслівникові  звороти.

Криниця

  С..ло  стояло  у  вел..чезній балці, а балкою протікала  в..ляючи  степова річ..чка. Один бік балки зривався  високою  круч..ю. Скеля  припавши землею  поросла  д..р..вами. (По)між них  вилася  стежка, що  доводила  до містка  через  річку. Пробравшись  стежкою Марко  зв..рнув до кр..ниці.

  Кр..ниця била зі скелі. Здавалося, якась вел..чезна сила викинула  з  землі страше(н,нн)у  кам..яну брилу. Вода  витікала  чистою  холодною  течією. (На)(в)коло було камі(н,нн)я складене  людс..кою рукою. Хтось  змурував цямри(н,нн)я, а  на  нім  поставив  давній образ. (Не)було  вже  видно малюва(н,нн)я, але, (не)зважаючи на це, (що)року  на  Зелені  свята  дівчата квітчали  ікону  над кр..ничкою.

  Од  ц..ого місця  віяло  (не)сказа(н,нн)ою красою. Трохи  одступивши  від скелі ро(с,з)кинувся  гайок. Верхові(т,тт)я  дерев  було  нижче  від  скелі. Марко любив  зд..ратися  (з)боку  на  скелю  й  сидіти  там  дивлячись на блакитне небо нерухоме камі(н,нн)я  й  тремтяче  лис(т,тт.)я.


Немає коментарів:

Дописати коментар