Тема. РМ. Пам'ятник улюбленому персонажеві.
1. Слово вчителя.
У багатьох країнах світу у великих і
малих містах можна побачити пам’ятники видатним особистостям. Люди увічнюють пам’ять про своїх героїв та їхні заслуги. Але є група пам’ятників, які
присвячені видатним особистостям, яких
ніколи не існувало в реальності. їх небагато у світі, але вони дуже популярні. Це — пам’ятники
літературним героям.
Як не дивно, але
деякі персонажі настільки увійшли в наше життя, що стали більш реальними і
відомими, ніж деякі політики, діячі мистецтва чи інші видатні особистості
національної історії. Саме цей факт змушує замислитися над роллю літератури в
житті людства, над містичним зв’язком реальності і вигадки, притаманним
літературі. Інколи персонажі книжок стають національними символами: Русалонька
в Данії, Дон Кіхот в Іспанії, Том Сойєр у США. Мета уроку — створити
словесний пам’ятник саме літературному герою — персонажу української
літератури, з яким ми познайомилися на уроках української літератури в 10
класі.
2. Словникова робота.
3. Перегляньте пам'ятники літературним героям.
1) У світі.
2) В Україні.
4. Поміркуємо.
- Яка причина спорудження пам'ятників літературним героям?
5. Опишіть пам'ятник літературному герою. Зверніть увагу на моральні уроки літературного героя.
Немає коментарів:
Дописати коментар