Урок 1. Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
1. Пригадаємо.
- На які питання відповідають числівники?
2. ЦЕ ЦІКАВО!
3. Порівняймо.
- Прочитайте числівники у колонках.
шість шостий
двадцять два двадцять другий
п'ятдесят п'ятдесятий
- Які з числівників означають кількість предметів, а які - порядок при лічбі?
4. Запам'ятаймо.
5. Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику - с. 104.
6. Зверніть увагу!
7. Виконайте вправу 289 (1-4 речення) с. 106.
Урок 2. Тема. Числівники кількісні і порядкові, прості, складні і складені.
1. Пригадаємо вивчене.
- Дайте відповіді на питання. (УСНО).
1) У якому році ти народився (-лася)?
2) Скільки буде, якщо до десяти додати один?
3) Яке число йде після тринадцяти?
4) Скільки буде, якщо від вісімдесяти відняти десять?
5) О котрій годині розпочинається перший урок?
- До якої частини мови належать слова-відповіді?
2. Опрацюйте теоретичний матеріал.
3. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
4. Виконайте вправу 293 с. 107.
Немає коментарів:
Дописати коментар