Тема. Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля». Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей становою приналежністю
1. Поміркуємо (УСНО).
2. Пригадаємо.- Хто є героями п'єси?
- Виконайте завдання літературного диктанту (6б).
Джерело: https://naurok.com.ua/ivan-karpenko-kariy-martin-borulya-pidmina-osobistisnih-etichnih-cinnostey-chesnosti-poryadnosti-pracelyubstva-stanovoyu-prinalezhnistyu-psihologichna-perekonlivist-rozkrittya-obra-370834.html
3. Слово вчителя.
- Було безліч фактів прагнення селянина "вибитися в люди" - домогтися визнання у дворянстві. Прикладів таких вискочків, які досягли певного матеріального й суспільного рівня, було достатньо. "Трохи ушляхетнитися" була в ту епоху "річчю світовою", яку не раз засвідчила європейська література від Ж-Б. Мольєра, Оноре де Бальзака, Гі де Мопассана. Тож комедія українського драматурга свідчить ще й про вміння знайти потрібний гостроактуальний сюжет.
- Згадайте комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич". Драматург намагався своїми комедіями "навчати, сміючись". Яка головна думка комедії?
(Не можна захоплюватися пристрастю настільки, щоб вона затьмарила здоровий глузд).
- Яка ж пристрасть оволоділа героєм п'єси "Мартин Боруля"?
4. Запишіть тему, головну думку, проблематику трагікомедії І.Карпенка-Карого "Мартин Боруля". (6б)
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Джерело: https://ppt-online.org/1257955
Немає коментарів:
Дописати коментар