Мітки

вівторок, 26 вересня 2023 р.

Українська література, 10-А клас (27.09.2023р., профільний рівень)

 Тема. Читацький практикум. Прозовий епічний твір великої форми. «Ключі» до прочитання. Лист другу про прочитане.

1. Перевірте свої знання про особливості прозового епічного твору великої форми. 

   - Чим саме повість відрізняється від оповідання?

2. Які різновиди повістей ви знаєте? Чому «Кайдашева сім'я» Івана Нечуя-Левицького - соціально-побутова, а не історична, психологічна чи фантастична повість?



3. Пригадайте, які епізоди в «Кайдашевій сімї» вас вразили дуже прикро? Чому саме?

4. Напишіть коротенького листа другові (подрузі) про своє враження від повісті «Кайдашева сім'я», висловлюючи власну думку про цінність родинних стосунків у наш час.

5. У листі використовуйте проінтерпретовану вами на матеріалі «Кайдашевої сім'ї» і власного досвіду одну-дві з перевірених часом аксіом: «Ти народжуєшся у батьківській сім'ї, а твоя майбутня сім'я народжується в тобі» (американська письменниця Елізабет Берг); «Найкраще знає, як треба виховувати дітей той, хто дітей не має» (єврейське прислів'я), «Що треба зробити, щоб у світі був мир? Шануйте рідний дім, любіть і бережіть свої рідних» (мати Тереза), «Найголовніше, що може зробити батько для своєї дитини, - це бути гарним чоловіком для її матері» (польський письменник Януш Вишневський), «Яка сім'я - такий і я», «Добрі діти - батькам вінець, а злі - кінець» (українські прислів'я).


Немає коментарів:

Дописати коментар