Урок 1. Тема. Г.Тютюнник. Оповідання «Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. ТЛ: художній символ; психологічна деталь.
1. Слово вчителя.
- М.Вінграновський писав: "Дивна б, здавалося, річ: з тих, власне, слів, якими говорять мільйони людей і якими користуються десятки й сотні письменників, раптом з'являється один, який ці ж, власне, прості слова ставить у такім порядку, що вони в нього живуть, як у нікого й ніде, і, скільки би ти їх не читав, до них, до їхнього автора хочеться повертатися ще й ще. Саме таким письменником і є Григір Тютюнник. Він - дорогоцінне обличчя нашої літератури. Він - її гідність, постава і шляхетність. Його твори не борються із часом. Вони самі - час.
2. Прочитайте новелу "Три зозулі з поклоном" в підручнику - с. 176- 177.
ЗАУВАЖТЕ!
3. Дайте письмові відповіді на запитання літературного диктанту.
1) Чому присвячено новелу "Три зозулі з поклоном"?
2) За що купив оповідач дешевий костюм?
3) Як звали дружину Карпа Яркового?
4) Чому Марфа проводжає оповідача – хлопця поглядом?
5) Як звали поштаря?
6) Чому Михайло не зізнався в коханні Марфі?
7) Що сниться Михайлові на засланні?
8) Що Михайло послав Марфі з Сибіру?
9) Яку фразу в листі Михайло, закресливши, написав
знову?
10) Як звали дружину Михайла?
11) Назвіть останню фразу листа Михайла.
12) Яке питання непокоїть оповідача – хлопця?
4. Запишіть у зошити.
Урок 2. Тема. Контрольна робота. Тестові завдання.
- Перейдіть за покликанням. Виконайте завдання контрольної роботи.
https://vseosvita.ua/test/start/zum102
УВАГА! Тестові завдання будуть доступні до 21.00 03.02.2023р.
Немає коментарів:
Дописати коментар