Мітки

четвер, 9 листопада 2023 р.

Українська мова, 9-Б клас (09.11.2023р.), 9-А клас (10.11.2023р.)

 Тема. РЗМ. Контрольний письмовий переказ  тексту  публіцистичного стилю з творчим завданням.

1. Пригадаємо.

2. Прочитайте  текст.

                               Найбільша цінність – це здоров’я

   На моє переконання, здоров’я – це найбільший скарб людини. Матеріальні цінності, які щодня засліплюють нам очі, затьмарюють також і розум, і така важлива річ, як здоров’я, стає другорядною. Проте є чимало людей, зокрема й молодих, які самі шкодять своєму здоров’ю, уживаючи алкоголь, наркотики та палячи тютюн. Хоча про важливість берегти здоров’я наш народ говорить у прислів’ях і приказках з давніх давен. Про здоров’я і здоровий спосіб життя у народі є чимало прислів’їв і приказок: „ Найбільше багатство- здоров’я”; „У здоровому тілі- здоровий дух”; „Хто про здоров’я дбає, тому і Бог помагає”.

   У мене інколи складається враження, що люди, тільки захворівши, розуміють, що позбавлені чогось надзвичайно важливого в житті. Берегти здоров’я треба з дитинства, а хвороби легше попередити, ніж лікувати. Здоровий спосіб життя має бути завданням кожного з нас, якщо ми сподіваємось на щасливе майбутнє. Довести свою думку я можу такими аргументами.

   По-перше, людина, яка в молодості не шанувала своє здоров’я, не почуватиметься добре в старості. Страшно собі уявити, що наше майбутнє в наших руках.

По-друге, якби люди більш уважно ставилися до себе та свого самопочуття, вони значно менше часу витрачали би на лікарні.

   Щоб бути здоровим потрібно небагато: харчуватися корисно, робити фізичні вправи, часто бувати на свіжому повітрі, а також позитивно ставитися до життя. Вчені кажуть, що люди з почуттям гумору живуть довше, а хворіють рідше.

   Отже, здоров’я та здоровий спосіб життя – це запорука не тільки щасливого майбутнього, а й багатьох інших речей: успіху, стабільності та життєвого спокою.

3. Складіть і  запишіть  план  тексту.

4. Висловіть  власну  думку  щодо  цінності  здоров'я (ПИСЬМОВО).

УВАГА! Писати  переказ  тексту  не  треба.

                                  ЗРАЗОК   виконання  роботи

                                         Десяте  листопада

                                           Класна  робота

                РЗМ. Контрольний письмовий переказ  тексту                               публіцистичного  стилю з творчим завданням

                             Найбільша цінність – це здоров’я

                                                  План

1. ...

2. ...

   ( Власне  висловлювання  на  порушену  в  тексті  проблему)


Немає коментарів:

Дописати коментар