Мітки

вівторок, 1 листопада 2022 р.

Українська література, 8-А, 8-Б класи (02.11.2022р.)

 Тема. Т.Шевченко. "Думи  мої, думи  мої...". Усвідомлення  власної  місії  поета. ТЛ: філософська  лірика.

1. Поміркуймо.

- Усі  вірші, які  Т.Шевченко  написав  у  казематі, за  змістом  і  формою  подібні  до  романтичних  творів. Вони  також  схожі  на  фольклорні  пісні, тому  не  дивно, що  до  творів  циклу  "В  казематі"  писали  музику  П.Чайковський, М.Лисенко, П.Ніщинський. Ці  твори  стали  народними  піснями.

2. Прочитайте  вірш "Думи  мої, думи  мої..." у  підручнику - с. 75-76.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! 


3. Поміркуємо  над  прочитаним.

  - Який  настрій  ліричного  героя  поезії  і  чим  він  викликаний?

  - Прокоментуйте  рядки:

                               Не  кидайте  хоч  ви  мене

                               При  лихій  годині.

    Яку  роль  виконує  частка  хоч  у  цьому  контексті?

4. Словникова  робота.

 - Запишіть  у  зошити.

   Філософська  лірика - різновид  лірики, спрямований  на  філософське  осмислення  світу, людини, який  є  виявом  філософських  поглядів, процесу  самоусвідомлення  ліричного  героя  у  загальній  картині  буття.

                                     Характерні  ознаки



5. Запишіть  тему, головну думку  поезії, випишіть  художні  засоби.

Немає коментарів:

Дописати коментар