Мітки

вівторок, 19 квітня 2022 р.

Українська мова, 7-А, 7-Б класи(20.04.2022р.)

 Тема. РЗМ. Усний  твір-роздум  дискусійного  характеру.

1. Пригадаємо.


2. Прочитайте  текст. Виділіть  речення, у  якому  міститься  головна  думка  висловлювання. До  якого  стилю  та  типу  мовлення  належить  текст?

                   ЧОМУ КОЖНА ЛЮДИНА ВІДЧУВАЄ ЩАСТЯ ПО-СВОЄМУ?
    Безперечно, не знайдеться, мабуть, людини, яка б не чула слова щастя. Воно є загальновживаним і, здається, таке зрозуміле.
    Проте варто лише спробувати витлумачити його, як виявиться, що це не дуже просто. Чому? Мені здається, так відбувається через те, що поняття щастя стосується духовного світу людини. А скільки людей — стільки і світів! Тож зрозуміло, що кожен витлумачуватиме щастя по-своєму. Для когось — це задоволення, утіха; для інших — добробут, для третіх — гарна і дружна сім’я. Хтось щастя розуміє як удачу, талан, інші — як радість.
    Прикладом того, що кожен уявляє щастя по-своєму, є мої друзі. Наприклад, я відчуваю себе безмежно щасливою людиною тоді, коли дивлюся свій улюблений серіал для підлітків. Коли мій однокласник не вивчив уроку і його не спитав учитель — він теж щасливий. А мій старший брат не уявляє себе щасливим без успішної кар’єри.
    Отже, справжнє щастя приходить тоді, коли людина навчиться жити в ладу із собою, коли її не мучать докори сумління. Як стверджує народна мудрість: «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий» (З газети).

                  - Виділіть  у  тексті  тезу, аргументи  і  висновок.

                - Чи  можна  вважати  тему  твору  дискусійною?

 3. Розгляньте  пам'ятку "Як  працювати  над  створенням  власного висловлювання".

                                     


    4. Виконайте  завдання.

  - Чи  згодні  ви  з  думкою  М.Реріха, що  "під  час  щастя  не  буває  друзів"?

  - Складіть  усний  твір-роздум, навівши  декілька  протилежних  поглядів  на  обговорюване  питання.


Немає коментарів:

Дописати коментар