Мітки

четвер, 12 травня 2022 р.

Українська мова, 8-А клас (13.05.2022р.)

Тема. Діалог  і  полілог. Розділові  знаки  в  діалозі  та  полілозі.
1. Пригадаємо.


ЗВЕРНІТЬ  УВАГУ!




3. Виконайте  вправу.
   - Запишіть  текст  у  формі  діалогу, розставляючи  пропущені  розділові  знаки.
    Ти  звідки  такий  вскіпався  підхопивши  мене  під  боки запитав  парубок. Он  звідти  невиразно  промовив  я. Пустіть мене  дядьку  в  театр. Чого захотів. Я  тебе  пущу, але  так,  щоб  знав, де  раки  зимують. Я  вже  знаю, де  вони зимують  жалісно  заскімлив  я, бо  не  раз  про  це  чув  од дорослих. А  куди  Макар  телят  ганяє  теж  знаєш   уже  з цікавістю покосував  на  мене  парубок. І  це  знаю  бадьоріше відповів  я. Ну  а  де козам роги правлять? Теж  знаю.  А почому фунт лиха? Це  як  по  якому ярмарку  посмілішав я. Моя  відповідь  сподобалася  любителю  приказок, він засміявся і ще запитав  А  чого  ж  ти  не  знаєш? Не  знаю, що таке  театри. Пустіть  мене  побачити.


Немає коментарів:

Дописати коментар