Мітки

понеділок, 12 вересня 2022 р.

Українська мова, 8-А, 8-Б класи (13.09.2022р.)

 Тема. Найскладніші випадки правопису частин мови (НЕ  з  різними  частинами  мови, правопис  прислівників).

1. Пригадаємо.


2. Виконайте  письмово  вправу.

   - Перепишіть, знімаючи риски. Позначте в словах орфограму «не з іменниками, прикметниками, прислівниками».

1) Мене, як (не) мовлятко, сповиває і тісно в’яже музика сумна (Д. Павличко). 

2) Я до (не) стями люблю Україну, вишивку гарну, червону калину (Я. Ковальова). 

3) Нам був (не)нависний злодійський лад (М. Тарновський). 

4) (Не) годи мені, погодо, я з (не) годами дружу (П. Усенко). 

5) То (не) птиця, то (не) горлиця понад садом перелітує (А. Малишко).  

6) (Не) квапом плуганиться вечір (Є. Гуцало).                                                                                                                                   (6б)

3. Перегляньте  відео. Пригадайте  правила  написання  прислівників.


4. Виконайте  письмово  вправу.

   - Перепишіть, розкриваючи дужки. 

  Здіймаю руки (до) гори, підійшли (до) гори; (в) горі проклали тунель, (в) горі чувся звук невидимого літака; (на) силу справився з роботою, у будь-якій справі покладайся і (на)силу, і на розум; стати (на) бік товариша, лягти (на) бік, звернути (на) бік; подивитись (у) бік лісу, повернути (в) бік, іти (у) бік річки.

                                                                                                 (6б)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар