Тема. Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. "Мрії". Неповторний світ дитинства в поезії.
1. Передивіться відео.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
2. Опрацюйте статтю підручника - с. 68-70.
3. Поміркуємо.
- Людина живе і мріє. З кожним роком життя наші мрії змінює. Були мрії й у Лесі Українки. Які? Чи відрізняються вони чимось від мрій сучасних людей? Про це ви дізнаєтеся з поезії Лесі Українки "Мрії".
4. Словникова робота.
Лицар - самовідданий захисник когось або чого-небудь; вихований, витончено чемний чоловік.
Сперечник - суперник.
5. Прочитайте поезію Лесі Українки "Мрії" - с. 70-72.
6. Поміркуємо над прочитаним.
- Яким є настрій вірша?
- Подумайте, у якому віці Леся Українка написала цей вірш? Чому?
- Чому лірична героїня захоплювалася не "вродливими королівнами", а "гордими переможцями"?
- До чого закликає поетеса?
- Яка головна думка вірша?
- Які автобіографічні риси поетеси відображені у поезії?
7. Випишіть художні засоби з поезії "Мрії".
Немає коментарів:
Дописати коментар