1. Розгляньте опорні схеми. Дайте відповіді на питання (УСНО):
- Що таке корінь слова?
- Які слова називаються спільнокореневими?
Розрізняйте!
Будинок
|
|
Спільнокореневі слова
|
Форми слова
|
будувати
будівельник
будівничий
збудований
|
будинком, будинку, у будинку
|
2. Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику - с. 167
3. Перевірте свої знання.
4. Виконайте у зошиті або за допомогою програми Word вправу 400 с. 168.
5. Надішліть фото роботи у зошиті або документ Word на електронну адресу.
Урок 2. Тема уроку. Префікс і суфікс - значущі частини слова.
1. Прочитайте гумореску.
Мамі
в день народження додому
В подарунок фен приніс татусь.
В подарунок фен приніс татусь.
Роздививсь його маленький
Рома
І на кухню до матусі - шусть.
- Мамочко! Іди скоріш в кімнату,-
Радий хлопчик їй секрет відкрив,-
-Подивися, там для тебе тато
Пилосос на голову купив!
Степан Гриценко
І на кухню до матусі - шусть.
- Мамочко! Іди скоріш в кімнату,-
Радий хлопчик їй секрет відкрив,-
-Подивися, там для тебе тато
Пилосос на голову купив!
Степан Гриценко
- Чи допомогли виділені слова передати позитивні емоції?
- Які суфікси надали цим словам більшої емоційності й виразності?
2. Розгляньте слайди.
3. Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику - с. 170, 172.
4. Пригадайте послідовність розбору слова за будовою.
4. Виконайте у зошиті розбір слів за будовою : РОЗКВІТЛА, ДОЩ, ПРЕКРАСНА, ПРЕСВІТЛА.
5. Надішліть фото роботи на електронну адресу.
На какой имейл отправлять д.з?
ВідповістиВидалитиНа какой имейл отправлять д.з?
ВідповістиВидалити