Тема. Максим Рильський. Сонет «У теплі дні збирання винограду». ТЛ: сонет
1. Прочитайте поданий матеріал.
2. Словникова робота.
Тема. Максим Рильський. Сонет «У теплі дні збирання винограду». ТЛ: сонет
1. Прочитайте поданий матеріал.
Тема. Числівник. Складні випадки узгодження числівника
1. Поміркуємо.
Тема. Букви і та и у словах іншомовного походження
1. Пригадаємо.
2. Виконайте вправу.
5. Виконайте письмово вправу 85 (І) с. 38-39.
6. Поясніть (ПИСЬМОВО) лексичне значення слів "пестицид", "диплом".
Джерело: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-napisanna-sliv-insomovnogo-pohodzenna-262523.html
Тема. Контрольна робота. Диктант
- Запишіть текст, уставляючи пропущені букви, розкриваючи дужки, розставляючи пропущені розділові знаки.
Дрібні осін..і
дощики зовсім не схожі на
літні грози. Вос..ни дощі йдут.. безперестанку. З..мля вже (не)прос..хає скоро. Віт..р дме постійно далеко ро(з,с)носит.. стигле насін..я д..рев і
трав.
Листя на д..ревах поч..нає
зрідка жовтіти ще наприкінці серпня. У вересні ви помічаєте,
як на все ще з..леній
б..резі з..являют..ся зовсім жовті золотисті л..сточки. Першою ро(з,с)винулася б..реза. Вона ж першою
поч..нає жовтіти. З кожним днем усе
біл..ше й біл..ше стає жовтого
листя. Незабаром і тр..мтлива
осика стоїт.. уся ч..рвона багряна золотава але поривчастий осін..ій
віт..р зриває і це остан..є
вбран..я. Він крутит.. у повітрі л..гким листям уст..ляє ним мокру землю,
яка зб..раєт..ся на з..мовий спочинок.
Тема. Акція. Риторична техніка. Методи викладу матеріалу
1. Поміркуємо.
- Прочитайте висловлювання, прокоментуйте їх.
1) Треба говорити голосно, щоб тебе почули.
Треба говорити тихо, щоб тебе послухали.
П. Клодель
2) "Існує три категорії ораторів: одних можна слухати, інших не можна слухати, третіх не можна не слухати" (Архієпископ Меджі).
2. Слово вчителя.
Акція (від лат. actio — дія, дозвіл) є завершальним
етапом ораторської дії — виголошенням промови. Як правило, промовці не надто
замислюються над цим завершальним актом; здається, що коли вже все на
попередніх етапах продумано, підготовлено і підібрано, то з озвученням змісту
проблем не буде. А даремно. Якраз невдале виголошення промови може звести
попередню роботу нанівець.
3. Перегляньте відео.
5. Ознайомтеся з текстом вправи 77 с. 34. Визначте його стиль, тип мовлення. Законспектуйте.
6. Прочитайте статтю в підручнику "Найпоширеніші мовні помилки, яких необхідно уникати ораторові" - с. 34.
7. Виконайте письмово вправу 82 с. 35.
Тема. РМ. Опрацювання та перетворення інформації
1. Пригадаємо.
2. Поміркуємо (УСНО).
- Яка інформація подана на інфографіці?
3. Перегляньте відео. Виконайте завдання (у кінці відео).Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=vCoUcOGmHgoТема. Іван Франко. "Захар Беркут". Зміст повісті
1. Слово вчителя.
Джерело: https://vseosvita.ua/library/zmaliuvannia-heroichnoi-borotby-rusychiv-ukraintsiv-proty-monholo-tatarskykh-napadnykiv-u-povisti-585743.html
2. Прочитайте продовження повісті в підручнику - с. 31- 44.
3. Складіть і запишіть план за прочитаними частинами.
Тема. Методи викладу матеріалу. Теза й аргументація. Види аргументації
1. Пригадаємо.
2. Опрацюйте опорний конспект.3. Прочитайте теоретичний матеріал у підручнику - с. 25-27, 31-32.
4. Виконайте вправу 75 с. 33.
5. Готуємося до НМТ. Виконайте завдання.
- Запишіть
слова в дві колонки: 1) з м’яким знаком; 2) без м’якого знака.
Кавказ...кий, тюр..ма, астрахан..ський,
різ...бяр, арал...ський, камін..чик, ремін..чик, щіл...ний, емул...сія,
мален...кий, електропаял...ник, астрахан..ці, щонаймен..ший, нян...чити,
економіч..ний, шахтарс...кий, емал...ований.
Ключ. З перших букв прочитаєте крилатий
вислів.