Тема. Архаїзми й історизми. Групи слів за вживанням.
1. Пригадаємо.
- На які дві групи поділяється лексика за частотою вживання?
- Дайте визначення активної та пасивної лексики. - На які дві групи поділяються застарілі слова? Наведіть приклади.Тема. Архаїзми й історизми. Групи слів за вживанням.
1. Пригадаємо.
- На які дві групи поділяється лексика за частотою вживання?
- Дайте визначення активної та пасивної лексики. - На які дві групи поділяються застарілі слова? Наведіть приклади.Тема. Ділові папери. Резюме.
1. Пригадаємо.
2. Опрацюйте опорний конспект.Тема. «Слово о полку Ігоревім». Фольклорні мотиви. Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму. Поетичність образу Ярославни.
1. Пригадаємо.
2. Поміркуємо(УСНО).- Якому з героїв твору ви б порадили дотримуватися "золотої середини" у вчинках?
- Кого з героїв твору ви б хотіли бачити своїм другом? Чому?
- Чи зміг би Святослав вирішити сучасні проблеми держави?
- Якби вам запропонували зіграти в екранізації "Слова...", яку роль ви обрали б?
3. Опрацюйте опорний конспект.
Тема. «Слово о полку Ігоревім». Особливості композиції та стилістичних засобів. Роль пейзажу в розгортанні сюжету.
1. Дайте відповіді на питання літературного диктанту "ТАК-НІ"(ПИСЬМОВО).
1) Автором "Слова о полку Ігоревім" є Боян.
2) Князь Ігор хотів напитися шоломом води з Волги.
3) "Чорні тучі з моря йдуть, хотять прикрити чотири сонця" є гіперболою.
4) Всеволод загинув у бою з половцями.
5) Прізвисько Всеволода - буй-тур.
6) Воїни Ігоря були християнами.
7) Князь Святослав бачив "мутен сон".
8) Ігореві втекти допоміг Гзак.
9) Ярославна плакала в Києві.
10) Ігорю втекти допоміг половець Овлур.
11) Князя Ігоря переслідують Гзак і Кончак.
12) Ярославна зверталася до сил природи, благаючи, щоб вони повернули їй коханого.
2. Перегляньте опорний конспект.
Тема. Контрольна робота. Складносурядне речення. Тестування.
1. Пригадаємо.

Тема. Розділові знаки між частинами складносурядного речення.
1. Пригадаємо.
- Яке речення називається складносурядним?
- Які є смислові зв'язки між частинами складносурядного речення?3. Прочитайте правило в підручнику - с. 36.
4. Виконайте вправу 65 (І,ІІ) с. 37-38.
Тема. «Слово о полку Ігоревім» — давньоруська пам’ятка, перлина українського ліро-епосу. Історична основа твору. Переклади й переспіви його в ХІХ–ХХ ст. Питання авторства.
1. Пригадайте.
- Перегляньте відео.
- "Слово о полку Ігоревім" - найвидатніша пам'ятка стародавньої української літератури. По значенню вона стоїть поряд з "Літописом руським" та іншими літописами.
"Слово" чудом збереглося від загибелі в безконечних міжкнязівських війнах та сварах, пожежах та чужицьких навалах, у яких безслідно зникали не тільки пергаментні манускрипти, а й кам'яні хороми, церкви та монастирі.
3. Опрацюйте опорний конспект. Запишіть основні відомості в зошит. (4б)
5. Прочитайте "Слово о полку Ігоревім" у підручнику - с. 47-50.
6. Складіть і запишіть цитатний план поеми. (8б)
Тема. Пам’ятки оригінальної літератури княжої Русі-України. «Поученіє Володимира Мономаха», Києво-Печерський патерик.
1. Пригадаємо.
- Перегляньте відео про князя Володимира Мономаха.
2. Опрацюйте опорний конспект.