Мітки

середа, 16 квітня 2025 р.

Українська література, 10-Б клас (17.04.2025р.)

 Тема. Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси

1. Слово  вчителя.

 - Леся  Українка  внесла  в  українську  літературу  образ  особистості  нового  типу - людини  непохитної  волі, високих  почуттів, гордої, самодостатньої, талановитої  і  мужньої, на  думку  Дмитра  Донцова, дослідника  її  творчості, багато  в  чому  схожої  на  автора.

2. Прочитайте  І-ІІ  дії  драми-феєрії  "Лісова  пісня"  в  хрестоматії - с. 298-311.

https://drive.google.com/file/d/1qBDTH-nsE6oaqqLUWFY8VOrY8gLgLpH4/view?usp=drive_link

Зауважте!


3. Виконайте  завдання  літературного  диктанту  "Так-Ні".
1) Посеред  предковічного  лісу  була  галявина  з  вербою  та  старезним  дубом.
2) Лукаш - молодий, дуже  білявий, синьоокий, з  буйними  і  разом плавкими  рухами.
3) Дядько  Лев  "заклявся  на  життя, що  дуба  він  не  дасть  рубати".
4) Грою  на  сопілці  Лукаш  будить  Мавку.
5) Лукаш  хоче  надрізати  ножем  березу, щоб  сточити  сік. Мавка  кидається  і  хапає  його  за  руку.
6) Хлопець  розповідає  Мавці, що  його  влітку  збираються  одружити.
7) Мати  Лукаша  називає  Мавку  "відьомським  кодлом".
8) Мавка  кружиться  в  танці  з  Перелесником.
9) Лукаш  збирається  свататися  до  Килини.
10) "Той, що  в  скалі  сидить"  забирає  Мавку  під  землю.                   (5б)  

3. Створіть  асоціативні  ґрона  до  образів  дядька Лева  й  Мавки.           (5б)

4. Дайте  письмову  відповідь  на  запитання: "Що  споріднює  образи  Мавки  й  дядька  Лева?"                                         (2б)

Немає коментарів:

Дописати коментар